maandag 23 mei 2011



Op deze afbeelding zie je hoe mijn interieur eruit ziet.
Hierdoor krijg je toch een beter beeld over hoe het allemaal wordt.
Ik heb gekozen voor een strak interieur met enkele kleuraccenten.
Voor het interieur heb ik me niet echt laten inspireren door mijn architect.
Enkel de felle kleuren zou Luc Binst ook nog gebruiken.




Voor het Exterieur heb ik me wel laten inspireren door Luc Binst.
De woning waar ik me op gebaseerd heb staat in Mechelen.
Dit is ook de plek waar ik volgend jaar ga studeren.
Ik heb gekozen voor een gesloten gevel,
maar wanneer je de voordeur binnen gaat
is het een woning met open ruimtes, veel groen en heel veel zonlicht.
Dit zorgt altijd voor een gezellige sfeer en
je merkt niet dat ja midden in het centrum van Hasselt zit.




Dit is mijn affiche.
De opdracht was hier om een affiche te maken
waarin je de relatie tussen jou ontwerp en je gekozen architect laat zien.
Dit heb ik zo goed mogelijk proberen te doen.
Dit is het straatbeeld waar normaal een woning van Luc Binst instaat.
Ik heb mijn woning erin geplaatst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten