donderdag 12 mei 2011

Het einde van het schooljaar komt steeds dichter bij.
Over twee weken moeten we onze GIP indienen.
Het begint nu wel erg spannend te worden.
Onze laatste conceptborden zijn ingediend en we zijn nu bezig
aan onze technische plannen.
Dit vind ik minder leuk, ik hou meer van het creatieve.

Ik ben tevreden met het geen wat ik bereikt heb,
en ben eens benieuwd wat de jury ervan gaat zeggen.

Ik vond het een heel fijn schooljaar en heb met
heel veel plezier aan deze opdrachten gewerkt.
Ik heb heel wat dingen bijgeleerd.

(Foto's van alle conceptborden volgen nog)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten