Vrijdag 22 oktober zijn we met ABK naar
Interieur Kortrijk gegaan.
Het was een leuke uitstap.
Ik heb vooral veel leuke badkamers gezien.
Enkele meubelstukken die ik gebruikt heb in mijn ontwerp
van de designwinkel heb ik daar ook terug gezien.
Het was een mooie en interessante beurs.
Op het einde waren we het wel een beetje beu.
We hadden heel wat informatie bijeen gekregen en het werd nogal zwaar.
Een van de mindere puntjes vond ik, was dat alles dooreen stond.
We waren in het begin op zoek naar keukens
maar eigenlijk stonden ze gewoon overal tussen.
Keukens:
Enkele Accessoires:
Leuk verslag, Jana. Vermeld ook de producenten bij je foto's. Let op schrijffouten (accessoires).
BeantwoordenVerwijderen