donderdag 26 augustus 2010

Ik heb gekozen voor deze architecten en hun woningen omdat
hun gebouwen uniek en speciaal zijn.
De inrichting is vaak heel flexibel.
Ik vind het ook belangrijk dat er veel lichtinval is en dat er gespeeld wordt met het licht en dat is wat deze architecten ook doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten